Toen ik het patroontje van Mind The Whale "Just knot it" zag verschijnen, wist ik meteen dat dit zeker ging gemaakt worden. Zo een mooi modelletje :-)

Helaas is mijn bijna tiener, al te groot voor dit soort jurkjes :-( maar mijn zus haar kleine spruit komt zeker nog even in aanmerking.

Ik maakte voor haar de kleinste maat en deed nog een aanpassing aan de overlapping want haar taille kwam nog enkele cm's kleiner uit dan de kleinste maat in de matentabel.









Dit stofje kocht ik bij Cas&Nina en staat prachtig bij deze jurk.

Ook een 2e stofje dat ik al effe liggen had "Filou" werd verwerkt tot een "Just Knot It". Een iets langere en ietsiepietsie grotere versie die hopelijk volgende zomer ook nog past :-)



Deze versie maakte ik iets anders dan de vorige, geen paspel en geen plooien. De achterzijde deed ik een combinatie van beide stofjes :-)




Reacties

Populaire posts van deze blog

Battle of the blogs - CAS&NINA - Happy 10

Modal Lillestoff CAS&NINA

BLOGTOUR - LOUISA COAT - COMPAGINIE M