Long time no see :-)

Ja, druk druk druk .... maar nu VAKANTIE en slecht weer :-( dus kunnen we er tegenaan gaan :-)

Eerst mocht ik het nieuwe patroon van Sofilantjes mee uittesten, joepie, de AURA BOLERO, nog niet vaak gezien een goed patroon voor bolero's (foto's volgen nog, ben nog bijhorende nieuwe aan het maken voor bij haar jurken :-) ).

Mijn bijna tiener dochter, was al lang op zoek naar een maxi dress :-) Nooit echt het geschikte model tegengekomen voor haar, tot Anne van Sofilantjes weeral een pracht exemplaar van patroon uitbracht, de LITORE TUNIC AND DRESS, rok in 3 verschillende modellen, prachtige achterzijde met gekruiste bandjes. 

Toen mijn dochter deze zag, was ze verkocht en ja wat doe je dan ... er aan beginnen zeker :-)

Solden juist begonnen ;-), dochter kiest stofjes bij Cas&Nina en we zijn vertrokken.

Eerst maakte ik deze met de veertjes, ik verschoot ervan dat er nog roze mocht in komen ;-)

Die hond wil er ook altijd bij op, om één of andere reden ;-)
 

Prachtige achterzijde



Poseren aan mijn klimboom :-)




En al klaar om achter de hond aan te lopen

Deze viel enorm in de smaak en werd niet meer uitgedaan :-). De dochter had nog een pracht van stof gekozen, iets stoerder, zwart met witte kruisjes en toen rolde die ook van onder de naaimachine, want die patroontjes van Sofilantjes gaan zo gemakkelijk en snel :-)

En daar is de hond weeral :-)



Patroon: litore tunic and dress by sofilantjes
Stofjes: Cas&Nina

Reacties

Populaire posts van deze blog

Battle of the blogs - CAS&NINA - Happy 10

Modal Lillestoff CAS&NINA

BLOGTOUR - LOUISA COAT - COMPAGINIE M