Een jaar geleden maakte ik voor mijn dochter Marie een schooltas voor woensdagen, minder boekjes, geen brooddoos en minder gewicht dan om mee te nemen. Ondertussen heeft deze tas al veel kilometertjes afgelegd :-) maar nog altijd zeer bruikbaar en in goede staat. Deze tas heb ik gecombineerd met jeansstof omdat dit toch wel tegen een stootje moet kunnen bij een 8-jarige ;-)

Mijn tas lag dan ook al enkele maanden geknipt maar nog niet de tijd gehad om ze af te werken (of gewoon teveel andere projectjes nog liggen ;-) )

Gisteren dan toch nog begonnen aan mijn 'schooltas' de iets kleinere versie dan de dochter omdat bij mij toch geen brooddoos enzo in moet (daar heb ik een ander zakje voor).

Hier dus de mama en dochter 'school'tas :-)


Stof: Ki & Ko (ondertussen gesloten)
Patroon: Ida I en II uit Mijn Tas

Reacties

  1. Echt heel erg mooi! Ik voegde je blog toe aan Bloglovin, om hem zo te kunnen volgen. Hopelijk vind je dat okee!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Battle of the blogs - CAS&NINA - Happy 10

Modal Lillestoff CAS&NINA

BLOGTOUR - LOUISA COAT - COMPAGINIE M